Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Retourneren

1. Bereid uw retourverzoek voor

Als uw pakket beschadigd aankomt:
Als u bij de levering zichtbare schade aan uw pakket constateert, maak dan duidelijke foto's en weiger, indien mogelijk, de levering.
Als het pakket al is aangenomen, neem dan direct contact met ons op en stuur duidelijke foto's van de schade zodat we u kunnen helpen.

Als uw pakket niet beschadigd is, maar u het toch wilt retourneren:
U kunt ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling laten weten dat u deze wilt retourneren. Na deze melding heeft u nog 14 dagen de tijd om de artikelen terug te sturen .

Belangrijke informatie over retouren:

  • Geretourneerde producten moeten ongebruikt, ongeopend en in de originele, verzegelde verpakking zitten.

  • Vanwege de hygiënische aard van parfums en cosmetische producten kunnen wij geen artikelen retour accepteren die geopend, getest of gebruikt zijn , zelfs niet één keer.

  • Als producten als onderdeel van een set, bundel of losse bestelling zijn gekocht, moeten alle artikelen samen worden geretourneerd om in aanmerking te komen voor een terugbetaling.

  • De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant en worden niet terugbetaald.

Als u een defect of gebrekkig product ontvangt:
Hoewel zeldzaam, kunnen er fabricagefouten voorkomen. Als u denkt dat uw product defect is, neem dan contact met ons op en beschrijf het probleem.
Indien een defect wordt geconstateerd, vergoeden wij de retourverzendkosten en zorgen wij voor een terugbetaling of vervanging.


2. Dien uw aanvraag in

Om uw retourzending te starten, kunt u een e-mail sturen naar info@perfumemarket.nl met de volgende informatie:

  • Uw bestelnummer

  • Een korte toelichting op de reden voor de retourzending.

  • Duidelijke foto's van het product en/of het pakket.

Het aanleveren van foto's helpt ons uw aanvraag efficiënter te beoordelen.
Retourzendingen zonder voorafgaande goedkeuring worden mogelijk niet geaccepteerd.

Nadat uw e-mail is beoordeeld, zal ons klantenserviceteam u verdere instructies geven over hoe u uw artikelen veilig kunt verpakken en retourneren.


3. Regel de ophaalprocedure

Indien mogelijk kan een DPD-koerierdienst een ophaalservice regelen.
Let op: als u een artikel retourneert omdat u van gedachten bent veranderd, worden de ophaalkosten van uw terugbetaling afgetrokken .


4. Verwerking van terugbetalingen

Zodra we de geretourneerde artikelen of een geldig retourbewijs hebben ontvangen, zullen we deze inspecteren.
Terugbetalingen worden binnen 14 dagen verwerkt en u ontvangt een e-mailbevestiging zodra uw terugbetaling is uitgevoerd.